FANDOM

300px-Zabuza.jpg
Zabuza Momochi, Kirigakure’den kaçak bir ninja ve seride gördüğümüz ilk kötüdür.

GörünüşüEdit

180px-Zabuza2.png

Kirigakure ninjası olduğu dönemler

Zabuza beyaz bir bandaj ile burnunu, dudaklarını ve kulaklarını kapatmıştır. Zabuza’nın köpek balığı dişleri vardır. Ayrıca siyah saçları ve kahverengi gözleri vardır. Zabuza, Kirigakure yeleği giyerken ve alın koruyucusu takarken de görülmüştür (üstteki fotoda). Tazuna’nın yaşamına ilk kas ettiği sırada göğüs kısmı açık bir şekildedir(En üstteki foto) ama ikinci denemesinde siyah bir t-shirt giymiştir. Dirsek kısmında ise bir pazı bandı vardır. Zabuza uzun boylu ve kaslı biridir.

YetenekleriEdit

Su ve kılıç kullanıcı olan Zabuza savaşta çok edepsiz biridir. Direk saldırıları hilebazlıklara tercih eder. Bunları güçlü Taijutsu yetenekleri ile yapar. Zabuza’nın agresif yapısından dolayı çok hilebaz biri olduğunu göstermiştir. 0 görüş alanında bile yetenekleri öldürmeye yeter.

KenjutsuEdit

180px-Giant Decapitating Knife Zabuza.jpg

Zabuza'nın kılıcı

İmzası haline gelmiş olan silahı Decapiting Carving Knife’ı kullanır. Büyük ve geniş bir kılıçtır. Bu kadar büyük bir kılıç olmasına rağmen Zabuza tarafından çok rahat ve ince kullanılır ki bu da Zabuza’nın ne kadar güçlü ve yetenekli olduğunun kanıttır. Zabuza bu kılıç ile bir ağacı bile zorlanmadan kesebilir.

Doğal DönüşümleriEdit

Zabuza4.jpg

Ejderha füzesi Tekniği

Arc Boyunca Gizli Sis köyünden olduğu için Zabuza suyu kullanarak hileler yapabilir. Bu teknikte çok başarılı olduğunu da göstermiştir. Özellikle gizli sis tekniklerinde çok iyidir. En çok kullandığı teknik ise Silent Homicide Technique’dir (şu gözlerini kapatarak diğer duyuları ile dövüştüğü teknik). Bu teknikte eşsiz bir yeteneğe sahiptir. Zabuza bu teknik sayesinde dövüşlerinde görmeye ihtiyacı yoktur. Ayrıca kendisinin yarı gücünde olan su klonları da yapabilir. En güçlü su teknikleri Dragon Missiles ve Giant Waterfall’dir.

MirasıEdit

Zabuza’nın ölümünde sonra; Kirigakure Takım 7’nin üyelerini unutmadılar. Kisame ilk olarak Kakahsi ile karşılaştığında Zabuza’yı yenen kişi demiştir. 5. Mizukage ile Chōjūrō, Sasuke ile tanıştıklarında Zabuza’yı ve Haku’yu yenen kişi olarak bakmışlardır.

Önemsiz BilgilerEdit

  • Zabuza’nın soyadı “Momochi” ünlü ninja Momochi Sandayu’dan gelmiştir.
  • Zabuza isminin anlamı Japonca’da “İkinciye Kesmeyen” anlamına gelmekle beraber soyadı ise; “Momochi” “Şeftali Dünyası” (Peach Earth) anlamına gelir.
  • Çok kısa gözükmesine rahmen hala popülerlik sıralamasında yüksek bir sıradadır…

Also on FANDOM

Random Wiki