FANDOM

ToprakSYM
Toprak Tipi
(土塊, Doton) temel chakra dönüşüm tekniklerinden biridir ve kullanıcının çevredeki toprağı hücum ve savunma amaçlarıyla manipüle etmesini veya yaratmasını sağlar; toprak, çamur veya kaya olsun.

Toprak Tipi teknikleri, yeryüzünün mukavemetini ve bileşimini, metal kadar sert olmakla kil gibi yumuşak bir hale getirme yeteneğine ve yoğunluğunu değiştirmeye, daha ağır veya daha hafif yapabilir. Bu, hem nakliye, hem de saldırı oluşturma, savunma oluşturma ya da saldırı için gerekli olabilecek çeşitli yollarla kullanıcıyı zeminden ve kaya boyunca dolaştırmayı içermektedir. Aslında, bu, toprak tekniğini temel tekniklerden en çok yönlü yapan şeylerden biri haline getirmektedir. Bununla birlikte, önceden var olan toprak gerekli değildir, çünkü kullanıcı kendi chakrasıyla yaratabilir.

Toprak Tipi yakınlıkları, Iwagakure'nin ninja'sı arasında en yaygın olanıdır ve yaygın olarak Yılan mührüyle bağlantılıdır ve / veya avuç içlerini yere sallamaktadır.

Diğer Tiplerle Yakınlıkları Edit

  • Toprak suya karşı güçlüdür; çünkü yeryüzü doğal olarak su içerir ya da çamurlu hale geldiğinde o noktayı emer, sonra kurur; yıldırıma karşı zayıftır, çünkü yere kolayca geçip kopabilir.
  • Anime'de, Toprak Tipi'nin, Ateş Tipi ile birlikte kullanıldığı gösterildi.

Also on FANDOM

Random Wiki