FANDOM

Temari Nara (奈良テマリ, Nara Temari), Sunagakure'nin Kazekage klanından bir kunoichi ve Üç Kum Kardeşler'in en büyüğüdür. Shikamaru Nara ile evlendiğinde Konohagakure'nin Nara klanının bir üyesi oldu ve köye göç etti.

Arkaplan Edit

Animede, Dördüncü Kazekage ve Gaara'nın içinde bulunduğu ailede büyüyen Temari, herkesi soyundan her zaman korktuğu için arkadaş edinmek zor bir vakit geçirdi. Ancak bir çocuk, Daimaru, etrafında her zaman olsa da onun üzerinde şaka yapmak için fazla zaman harcıyordu. Sen ve Yome ile küçük kızlarken oynardı.

Kişilik Edit

Temari nazik, konuşmaya korkan (oğluna vereceği bir şey) temkinli, kurnaz bir kişidir. I.Kısım'da Temari, kardeşi Gaara'nın Shigure Takımı'nı öldürdüğünde gösterdiği acımasız bir çizgi ile kayıtsızdı; O sadece gülümsedi ve ezilmeden önce onlara el salladı. I.Kısım'da Konoha ile savaş başlatma nedenini sorgularken barışa değer veriyor gibi görünüyor. Chūnin Sınavları sırasında korktuğu tek kişinin Gaara olduğu ortaya çıktı. Gaara ve Kankurō savaşırken, Gaara'nın kendisine veya Kankurō'ya zarar vermediğinden emin olmak için hafif, mutlu bir hava gösterdi. II.Kısım'da, Temari, bir sonraki Chūnin Sınavlarına hazırlanmak için Sunagakure ve Konohagakure arasında diplomatik bir irtibat görevini gördü. Naruto tarafından aydınlatıldıktan sonra Kankurō gibi, Gaara ile olan ilişkisi de büyük oranda iyileşti.

Also on FANDOM

Random Wiki