FANDOM

SuSYM.png
Su Tipi
(水遁, Suiton), çakralarını suya çevirerek kullanıcının önceden var olan suyu maniple etmesini veya kendi suyunu yaratmasını sağlayan temel element dönüşüm yöntemlerinden biridir. Vücudun dışında su yaratmak, zaten mevcut olanları maniple etmek ya da ağızlarından atmaktan çok daha fazla yetenek gerektirir.

Belli teknikler, kullanıcının suyun ağırlığını ve viskozitesini arttırmasına izin vererek hedefleri yakalamak için uygun bir element haline getirir. Su tipi çakra, Kirigakure'nin shinobileri arasında daha fazla görülür. Saldırıya uğramış su teknikleri, uyguladıkları ani kuvvetlerden zarar görür ve bu da bir insana büyük miktarda iç hasar verir.

Diğer Tiplerle Yakınlıkları Edit

  • Su ateşe karşı güçlüdür çünkü doğal olarak alevleri söndürür (ancak yeterince güçlü bir ateş tekniği buharlaşmaya neden olabilir) ancak Toprak Tipi'ne karşı zayıftır çünkü toprak suyun enerjisini dağıtarak tekniği etkisiz hale getirebilir.
  • Su Tipi, elektrik akışını artırmak için Yıldırım Tipi ile birlikte kullanılabilir ve böylece hedef tarafından alınan zarar artar.

Also on FANDOM

Random Wiki