FANDOM

Bu madde Uchiha Klanının bir üyesi olan Sasuke'den bahsetmektedir. Sarutobi Klanı'nın lideri olan konu Sasuke Sarutobi için tıklayınız.

Sasuke Uchiha (うちはサスケ, Uchiha Sasuke) Konohagakure'nin Uchiha klanının hayatta kalan son üyelerinden biridir. Ağabeyi Itachi'den sonra klanını öldürdükten sonra Sasuke, hayatında Itachi'yi öldürerek onlardan intikam almak için görevini üstlendi. Bir ninja olunca 7. Takım'a katılır ve rakibi ve en yakın arkadaşı Naruto Uzumaki ile rekabet ederek Sasuke becerilerini geliştirmeye başlar. İlerlemesinden memnun kalmadığı için Konoha'yı kusurlar, böylece onun intikamını almak için gereken güce kavuşur. İntikam arayan yılları gittikçe zorlanıyor, irrasyonel ve onu başkalarından ayırıp onu uluslararası bir suçlu haline getiriyor. Dördüncü Shinobi Dünya Savaşı bitiminde Naruto tarafından ikna edildikten sonra, Sasuke Konoha'ya dönmeye karar verir, köyünü ve sakinlerini korumaya yardım etmek için hayatını adamış olur. 

Arkaplan

Sasuke, Mikoto ve Fugaku Uchiha'nın ikinci ve en küçük oğludur; Sasuke Sarutobi'nin adını bir gün gelecek kadar güçlü bir shinobi olmayı umut ederek adlandırdılar. Sasuke Uchiha klanındaki ve köyündeki birçok kişinin Sasuke'yi ve Sasuke'yi sürekli olarak karşılaştıracağı doğal bir yetenek olan Itachi'nin gölgesinde büyüdü.

Konoha Ninja Akademisi'ne girdiğinde, Sasuke sınıfından üstün olduğunu kanıtladı ve sürekli üst sınıflara girdi. Bununla birlikte, Itachi'nin koyduğu kilometre taşlarını hiçbir zaman karşılayamadı ve babası Sasuke'ye çok az dikkat etti. Bu ihmalin farkında olan Itachi, gittikçe meşgul olmasına rağmen, Sasuke'ye arzuladığı tanımayı vererek babaları için durmaya çalıştı. Fugaku'ya Sasuke ile vakit geçirmek için şantaj yapıyorlar bile. Zaman geçtikçe, Itachi, en yakın arkadaşı Shisui Uchiha'yı öldürdüğü şüphesiyle Uchiha klanının çoğunun ölümle sonuçlanan, ailelerine karşı soğuklaşmaya başlamıştı.

Also on FANDOM

Random Wiki