FANDOM

RüzgarSYM

Rüzgar Tipi, (風遁, Fūton) beş temel chakra dönüşümünden biridir. Chakra mümkün olduğunca keskin ve inceltilerek gerçekleştirilir. Rüzgar Tipi, esas olarak, kesme ve sıçrama hasarını gidermek için kaba kuvvet ve keskin hassaslığı birleştiren orta menzilli saldırı tekniklerinin kısaltmasıdır. Beş chakra doğasında nadir bulunan, rüzgar teknikleri genellikle hava sirkülasyonu üretilerek gerçekleştirilir ve bu yöntemle de geliştirilebilir.

Rüzgarla donatılmış chakra, kesme gücünü ve genel aralığını artırmak için bıçaklara da kanalize edilebilir. Rüzgar eğilimi, Sunagakure'nin shinobileri arasında daha yaygın görülüyor. Rüzgar Tipi ayrıca saldırıları saptırmak ve hatta yansıtmak konusunda uzmanlaşmıştır. Rüzgar Tipi, mermi türü teknikler üzerine odaklanır ve onlara rüzgar doğa dönüşümü eklerken Rasengan gibi yakın dövüş tipi teknikleri mermilere dönüştürür.

Kasırga Tipi Edit

Sasuke Shinden'de Kasırga Tipi adlı daha güçlü bir Rüzgar Tipi tanıtıldı (颱帅, Taiton). Bu kekkei genkai, ç fırtınaları toplamak için kullanılır ve Sasuke Uchiha'nın Susanoo'su gibi varlıkları taşımak için yeterince güçlüdür.

Also on FANDOM

Random Wiki