FANDOM

Ailesi İle İlişkileri Edit

Konoha Ninjaları İle İlişkileri Edit

Kakashi Hatake Edit

Naruto'nun da içinde bulunduğu Takım 7'nin Jounin (Üst seviye ninja) seviyesindeki öğretmenidir. Kakashi, ilk başlarda Naruto'ya (ve takımın geri kalanına) karşı soğuk ve ürkütücü bir tutum sergilemiştir. Ama geçen zaman süreci sonucunda aradaki bağlar güçlenmiştir. Bu ürkütücü tutum en iyi Kakashi'nin gruba yaptığı "Zil Testi"(Bell Test) ile örneklendirilebilir.

Animenin ilk bölümünde Naruto'nun Kakashi ile arası Sasuke kadar iyi değildir. Bu olaylar esnasında Kakashi'nin sürekli Sasuke'yi çalıştırdığı görülebilir. Bu nedenle Naruto Sasuke'yi daha da kıskanmıştır. Yine de, zamanla güçlenen Naruto'nun yeni tekniklerini gören Kakashi neredeyse her seferinde mutlu olmuştur.

Manga ve animenin ikinci bölümünde ise Sasuke'nin gidişinden dolayı Kakashi, takımın geri kalanına daha çok yoğunlaşmıştır. Hatta Kakashi'nin yaptığı ikinci bir "Zil Testi"(Bell Test) sonucunda Kakashi grubun öğretmeni değil, grubun Naruto ve Sakura gibi bir elemanı olmuştur. Ayrıca, Naruto 2,5 senelik uzun bir çalışma sonucunda Jiraiya'dan tekrar Kakashi'ye emanet edildiğinde Jiraiya Kakashi'den Naruto'nun içindeki şeytan tilkinin çakrasının oluşturduğu çakradan bir örtü sonucunda güçlendiğini fakat aynı zamanda düşünme yeteneğini yitirdiğini ve bu nedenle Naruto bu forma geçtiği her seferde kare şeklinde bir seal'ı alnına yapıştırıp çakrasını durdurarak eski haline döndürmesi gerektiğini söyledi. Bu nedenle Kakashi, Naruto'yu içindeki canavardan korumakla da yükümlüdür. Bu Kakashi için zor bir görevdir çünkü bu formda Naruto düşünme yetisini kaybettiğinden dolayı çevredeki herkese saldırabilir.Bu onun için çok tehlikelidir.

Also on FANDOM

Random Wiki