FANDOM

Ninjutsu’nun yaratıcısı olan Altı yolun gezgini Rikudō Sennin’den sonra bilinen ilk Rinnegan kullanıcısıdır. Ayrıca Akatsuki’de tüm emrileri veren liderdir. Kendisini Tanrı olarak tanımlayan Nagato, tüm dünyasını acı ve yıkım üzerine kuran bir kişidir. Toplamda altı ölü bedeni kontrol eder. Bu ölü bedenleri kontrol eden kişi Jiraiya’nın eski öğrencilerinden biri olan Nagato’dur. Tanrı olarak betimlenen bedenin ismi ise Yahiko’dur.

Pain’in Konoha’yı yıktıktan sonra ortaya çıkan Naruto ile yaptığı uzun savaş sonrasında 6 bedenin tümü öldürülmüştür. Daha sonra Naruto Nagato’ya ulaşarak yaptığı etkileyici konuşmadan sonra, Nagato kendi isteğiyle hayatını feda edip Konoha’daki ölen bir çok kişiyi tekrar diriltmiştir. Yeteneklerine bakılacak olursa tüm elementleri ana elementi gibi kullanma yeteneğine sahipti. Bunun dışında Rinnegan’ın özelliğinden dolayı altı ölü bedeni dirilterek kullanabilyordu. Ve tüm bu bedenlerin gördükleri şeyleri görebiliyordu. Ayrıca itme-çekme kuvveti, ölenleri diriltme, yaratık çağırma ve bunun gibi bir çok tekniği kullanan biriydi.

Also on FANDOM

Random Wiki