FANDOM

Kusagakure (草隠れの里, Kusagakure no Sato,Gizli Çimen Köyü) adsız bir ülkenin köyüdür. Konohagakure tarafından düzenlenen Chūnin Sınavları'na katıldığı için iki köyün müttefik olduğu varsayılabilir. Daha önce hiç adlandırılmamış olsa da, Kusagakure'nin bulunduğu ülke çeşitli vesileyle gösterildi. Ülke ormanlarla zengin, bazıları dev mantar veya bambudan oluşuyor. Aynı zamanda birçok nehir ve derin vadiler var gibi görünüyor.

Üçüncü Shinobi Dünya Savaşı sırasında ülke Iwagakure tarafından işgal edildi ve Iwa ve Konoha arasında önemli bir cephe olarak görev yaptı. On yıldan daha uzun bir süre sonra, Orochimaru ülkenin bir yerinde bir saklanma yeri buldu.

Kusagakure, diplomaside yetenekli, diğer ülkelerin hareketlerini okumak ve onlardan bir adım önde olmak için sürekli olarak kullanıyor. Ayrıca diğer köylerden gelen teknikleri de benzer şekilde analiz ediyorlar. Bu ilkelerden dolayı, diğerleri bu köyün tutumlarından shinobileri okumakta zorlanırlar.

Dördüncü Shinobi Dünya Savaşı'nın sona ermesinden sonra, Kusagakure'ye yaklaşıldı ve Shinobi Birliği'ne katılmayı teklif edildi.

Also on FANDOM

Random Wiki