FANDOM

Kakashi Hatake (はたけカカシ, Hatake Kakashi), Konohagakure'nin Hatake klanının bir shinobisidir Sharingan'lı Kakashi adıyla da bilinen Konoha'nın en yetenekli ninja'larından biridir; Kişisel olarak sorumluluktan hoşlanmadığı halde tavsiye ve liderlik için düzenli olarak baktı. Takım 7'deki öğrencilerine, Kakashi, çocukluk arkadaşı Obito Uchiha'dan Sharingan ile birlikte aldığı ders olan ekip çalışmasının önemini öğretir. Dördüncü Shinobi Dünya Savaşı'ndan sonra Kakashi, Konoha'nın Altıncı Hokage'si olur (六代目火影, Rokudaime Hokage).

Arkaplan Edit

Erken Dönem Edit

Annesi çok küçük yaşta iken ölmüştür. Kakashi ilk yıllarında babası Sakumo Hatake tarafından yetiştirildi. Sakumo, Konoha'yı en az bir kez koruyarak, shinobi dünyasında ünlüdür; Kakashi özellikle babasını saygıyla selamladı. Sakumo'nun misyonlarından biri sırasında - Kakashi Konoha'nın Ninja Akademisine kaydolduktan sonra - Sakumo, atamayı tamamlamak yerine ekip arkadaşlarının hayatlarını kurtarma kararı aldı. Misyonun başarısızlığı, Ateş Ülkesi için feci sonuçlar doğurdu ve görevinden vazgeçmesi nedeniyle kendisini suçlaması için Konoha'da takım arkadaşları da dahil olmak üzere birçok kişiye neden oldu. Sonra, Sakumo intihar etti. Babasının nelerden geçtiğini ve aynı hataları yapmamayı kararlaştıran Kakashi, Shinobi Kurallarının uygulanmasının daima öncelik taşıdığına karar verdi.

Akademide Kakashi, bir dahi olarak olarak tanınmasını sağlamak için en iyi notları aldı. En sonunda, akranları arasında çok popüler oldu. Yetenekleri yakından tanıdığı, 5 yaşında olan Kakashi, Akademi'den bir yıl içinde mezun oldu. Genin olduğunda o ve sınıf arkadaşları Rin Nohara ve Obito Uchiha, Minato Namikaze önderliğinde bir araya getirildi.

Also on FANDOM

Random Wiki