FANDOM

ÇakraToplamak

Çakra Toplama İşlemi

Jutsu,
Türkçe teknik veya yetenek demektir ve ninjalar savaşta bu mistik sanatlardan yaralanırlar.Bu teknikleri kullanabilmek için chakra denen vücut enerjisine ihtiyaçları vardır. Jutsu oluşturabilmek için vücutlarındaki ruhsal ve fiziksel enerjiyi ortaya çıkarmaları gerekmektedir Ve bunları çeşitli el kombinasyonları kullanrak yaparlar.Bu el kombinasyonlarında binlerce jutsu ortaya çıkarabilirler.

Ana Teknikler Edit

Genjutsu: Edit

Ana konu: Genjutsu

Kanji:(幻術) Çoğunlukla illüzyon tekniğidir. Düşmanın kafasını karıştırarak orada var olmayan bir şeyi var göstererek rakibe saldırma tekniğidir. Oldukça etkili bir tekniktir ancak bu illüzyonu durdurmak için kendi çakrasını durdurması gerekir.

Ninjutsu: Edit

Ana konu: Ninjutsu

Kanji:(忍術) Ninjutsu tekniği kullanmak için el mühürlerini ve çakrayı iyi kullanmak gerekir. iyi bir konsantrasyon gerektirir, konsantrasyon olunmazsa bu teknik işe yaramaz, en çok kullanılan saldırı tekniğidir.

Taijutsu: Edit

Ana konu: Taijutsu

Kanji:(体術) Beden ve yumruk yumruğa yapılan bir savaş tekniğidir. El mühürleri kullanılmaz, ninja onun yerine vücudunu değişik formlarda eğitir.Aynı zamanda Bloodline (kalıtımsal özellikler) da kullanabilir. Hyūga gibi klanlar, rakibinin iç çakra kanallarını görme yeteneklerinden faydalanabilir, ve sonra akışı durdurabilir, veya onların vücudundan çakrayı bırakarak koruyucu bir engel oluşturması için Kaiten tekniğinden faydalanabilir.

Ara Teknikler Edit

Hiden (Jutsu): Edit

Ana Konu: Hiden (Jutsu)

Hiden teknikleri, bir klandan gelen, onlarla sınırlanan özel tekniklerdir, ya da onu yapabilen tek kişilerdir.

Kinjutsu: Edit

Ana Konu: Kinjutsu

Beceri sanatlarından biri değildir. Kinjutsu veya "Yasaklanan teknikler", köy Kageleri tarafından yasak bildirilen üç ana kategoriden jutsulardır. Kinjutsu teknikleri, aşırı derecede kuvvetlidir, ve büyük zarara sebep olabilir. Eğer, yanlış kişi tarafından yapılırsa tüm köy büyük bir tehlike içinde olabilir.

Klanlara/Ailelere Ait Teknikler Edit

Dōjutsu: Edit

Ana Konu: Dōjutsu

Beceri sanatlarının biri değildir ve göz tarafından yapılır. Kullanıcının kalıtsal özelliğinden kaynaklanır. Gözün Genjutsu, Taijutsu ve Ninjutsu yeteneklerini görme özelliği vardır. Dōjutsu tekniklerini yapan insanlar, genellikle dehalardır. Dōjutsu'nun ilk kullanıcıları, Uchiha klanıdır, Sharingan gözünün sahipleri.

Also on FANDOM

Random Wiki