FANDOM

Hinata Uzumaki, (うずまきヒナタ Uzumaki Hinata, kızlık soyadı Hyūga (日向)) Konohagakure'nin Hyūga Klanı'nın eski mirasçısıdır. Onu hafif eğiliminden dolayı, babası, klanı yönetmenin sorumlulukları için şüphelendi, daha az yaşamda kendisini terk etmesine yol açan bir ninja gibi. Özellikle Naruto Uzumaki'nin takibinden Hinata, hem iddialı olmak hem de sevmek için bir örnek bulmuştur. 8.Takım'a dahil olmasıyla, bir anda bile olsa kendini değiştirmeye yetecek kadar güçlü olmaya çalıştı.

Arkaplan Edit

Hinata, Hiashi Hyūga'nın en büyük kızıdır. Hiashi, Hyūga klanının ana evinin başında olduğu için, Hinata'nın klanının mirasçısı olması için yetiştirildi ve ailesi ondan büyük şeyler bekledi. Ancak, genç yaşta bile, Hinata'nın mirasçı rolü için uygun olmadığını düşünmeye başladı; çünkü eğitimde babasına karşı mücadele etti ve özensiz kişiliği onun mükemmelleşmesini engelledi. Gençken, Hinata neredeyse iki köy arasında barış antlaşması imzalamak için Konoha'yı ziyaret eden Kumogakure'nin Baş Ninjası tarafından kaçırıldı. Hiashi onu öldürüp Hinata'yı kurtardı ve Hyūga Meselesi olarak bilinen şeyi harekete geçirdi.

Hiashi, Hinata'yı eğitmeye devam etti; ancak Hinata'nın kız kardeşi Hanabi, üstün yetenek gösterdiğinde Hinata'nın seçimini mirasçı olarak yeniden düşünmeye başladı. Anime'de, Hinata ve Hanabi, bir gün kimin Hyūga'nın mirasçısı olacağını belirlemek için birbirlerine karşı çukurlardı. Çünkü Hinata, Hanabi'ye zarar vermeye isteksizdi - Hanabi'nin paylaşmadığı bir isteksizlik - babasını hayal kırıklığına uğrattı.

Karlı bir günde - Konoha'daki Ninja Akademisi'ne kayıt yaptığı gün - Hinata, Byakugan'ından dolayı üç zorbayla yakalandı. Naruto Uzumaki, onu tanımıyor olmasına rağmen derhal savunmasına geldi, fakat sayıları fazla çıktı ve zorbalar giydiği kırmızı atkısına zarar verdi. Bilinci yerine geldiğinde, Hinata ona yardım ettiği için teşekkür etti ve atkısını ona geri verdi, ancak onu tutmasına izin verdi. Hinata, o noktadan itibaren Naruto'yu izlemeye başladı ve böylece Naruto'nun dikkat çekme arzusunu ve başkalarının onun için olan düşük beklentileri aşma mücadelesini gördü. Bununla birlikte, Naruto kendine ya da Hokage olma hayaline asla kapılmamıştır. Hinata bundan esinlenerek, babasının onayını kazanmak için asla vazgeçmeyeceğini reddeden Naruto'yu taklit etmeye başladı. Anime'de, Hinata'nın Naruto'ya olan artan duyguları, kendisinden uzak durması için uyaran Hyūga'nın büyükleri tarafından fark edildi.

Kişiliği Edit

Hinata, yumuşak konuşulan ve kibar, her zaman doğru unvanlarla insanlara hitap ediyor. O naziktir, her zaman başkalarını kendinden daha çok düşünüyor ve başkalarının duygularını ve esenliğini önemsiyor. Herhangi bir nedenle çatışmacı olmaktan hoşlanmaz; Onun çatışma sevmediği konusunda bile çatışmacı olmayı sevmez. Bu nedenle, Hinata, ezici iyilikleri, birisine zarar vermekten korktuğu için tepki vermesine ya da hareket etmesine neden olabileceğinden, çoğunlukla sadık ya da çekingen olarak çıkar.

Babası, bu kişilik özelliklerini yalnızca gençken değiştirmeye itti, ancak daha kötüleşti ve Hinata'nın kendine güvenini sekteye uğrattı ve kendi düşüncelerine ve düşüncelerine çok az inandığı için onu daha da şaşkına çevirdi.

Also on FANDOM

Random Wiki