FANDOM

Göz ile kullanılan kekkei genkai'lerdir.Birçok dōjutsu çeşidi olsa da en çok bilinen büyük üç dōjutsu tekniği vardır.Bunlar Byakugan, Sharingan ve Rinnegandır.

Bilinen Dōjutsu'lar Edit

Boruto Uzumaki'nin Dōjutsu'su Edit

Byakugan Edit

Byakugan (白眼, Anlamı: Beyaz Göz) Hyūga ve Ōtsutsuki klanlarının kekkei genkaisidir,Kaguya Ōtsutsukiden kalmış bir tekniktir.[4] "Üç Büyük Dōjutsu" dan biridir, diğerleri ise Sharingan ve Rinnegandır.[5]

Ketsuryūgan Edit

Ketsuryūgan, Chinoike klanının kekkei genkaisidir.Kendine has Genjustu ve yetenekleri vardır. Sharingana karşı zayıftır.

Mangekyō Sharingan Edit

Mangekyō Sharingan(万華鏡写輪眼) Sharingan'ı aktif eden Uchihalılarınkullandığı bir göz tekniğidir.Bunların, "engellenmeden tüm yaratılış gerçeğini gören göksel gözler" olduğu belirtilmektedir (天壌の理を掌握せし瞳, tenjō no kotowari o shōakuseshi hitomi).

Ranmaru's Kekkei Genkai Edit

Ranmaru'nun dōjutsu'su, gözlerini kırmızıya çevirir. Byakugan gibi görüş yetenkleri ve Sharingan gibi Genjutsu yapabilme yeteneği vardır.

Rinne Sharingan Edit

Rinne Sharingan,

Sharingan ve Rinneganın birleşiminden oluşur.

Rinnegan Edit

Rinnegan tanrısal güçler veren bir çeşit gözdür.

Sharingan Edit

Sharingan, üç çeşit yeteneği vardır.Birincisi Justsuları kopyalayabilme(Klanlara has jutsular hariç),ikincisi rakibi hareketlerini öngörebilme,üçüncüsü çok kuvvetli Genjutsu yapabilme. 

Edit